All i want is you

Att sett dig efter såå lång tid, skit ja kunde knappt andas då jag steg av t banan... Ja fattar inte änns varför just du steg på, just då? Jag hann knappt tänka klart innan ja fatta vem som satt nästan mittemot mig. Du har förändtras så mycket, ja kände inte igen dig, känner fortfarande inte igen dig då jag kollar på foton men ändå är de du och jag kan INTE sluta tänka, på dig. Ja drömmer om dig och du har liksom tagit över my brain helt och hållet, hur fan då, och varför? Jag håller på och blir galen, men vad jag vet säkert är , FAN VA DU ÄR HET!!! o ja dör!


Everytime I feel your touch
I wonder if I ever could be yours?
It's plain to see that I have put you on a pedastal
I tried to let it go but
I'm fallin' harder everyday
I can't help but let you know...

All I want is you
I wanna feel your arms around me
There's nowhere now for me to turn
I've finally learned
What my heart always knew

All I want is you
I'm tired of waiting for tomorrow
It's something that I can't deny
These feelings inside
Are starting to show through
All I want is you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0