GOTT NYTT ÅR!

Måndag imorn och på onsdag är det skola, O NO! Men det enda som håller mig kvar i att fortsätta gå till skolan är, att det bara är FEM MÅNADER KVAR!!! Sen kommer det vara en massa födelsedagar på vägen och studenten så tiden kommer rinna förbi, vilket är negativt för JAG HAR så mycket att göra! Och sen så känns det lite trist att sluta, en till skola. I just cant take the pressen.
Kommer faktiskt inte exakt ihåg vad mina års önskningar var eller vad man kallar de för men ja vet att två av de har eller är på väg att bli uppfyllda, vilket är posivit den tredje får ja veta i slutet av året. Om ja inte glömmer vad årsönskningarna innan årets slut hahaha.













Kommentarer
Postat av: Pia

Gott nytt år på dig gumman!

Behövde du inte jobba idag?

Själv har jag det bara lugnt och segt! :-(

Kramar till dig!

2009-01-05 @ 13:12:26
Postat av: Molin

Vilka snygga brudar ;)

2009-01-06 @ 18:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0