Hjärta eller hjärna

Fan vad jag är arg nu alltså! SÅ JÄVLA ARG! på dig. Att ja lät mig luras, fastän jag innerst, alltså verkligen, Innerst inne visste men ändå så gav ja in mig och den här gången lät hjärtat bestämma. O här kommer vi till frågan, vad är det bäst att lyssna på, sin hjärna eller hjärta? Just nu hatar ja mitt hjärta o de mig. Fan fan fan fan fan fan fan fan fan!!!!!!!!!

Är du en man eller mus? Inget av de i guess..

Fan vad nej, ja är inte arg egentligen haha, mest besviken och på dig vet jag inte, just nu är jag bara besviken.
Blir så arg, man lär känna en människa, och man ger sig, och sen glömmer man att varje människa har TVÅ FUCKING sidor, bara att inte alla visar båda. Det värsta är att puff, du är världens gentleman,världens underbaraste och vänligaste och härliga och omtänksamma o aa, person men så måste du fucka dig NUU, varför nuuuu?!?!?!?! OAH

FAN min helg som började så jävla bra slutar i ett fucking kaos. Ja orkar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0