Ja lyckades!

OMG ja har lyckats få in en youtube grejs på min blogg.!!!!" SKit har aldrig vetat hur man gör o nu fixade jag det, hiihih *stolt*

Håller på med spanska bok recension, har inte läst klart boken dock men ja tror inte de behövs att ha läst hela för att förstå budskapet precis, sen orkar jag inte heller o sen förstår jag inte så värst eller orkar inte TÄNKAA!!!!!
Vill bara fortsätta läsa på new moon! Fan, synd att man inte kunde välja att läsa new moon på spanska, oj oj då skyulle det blivit världens bästa recension MM:D

Kollade på sugar rush igår, laddade ner de och fan hahha den är ju hur bra som helst, älskar kims mamma, hon är skön!


ps: Börjar bli grym på html, hiihih!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0