Nu skiter ja i det här!

Nej nu har ja suttit och arbetat som fasen och så orkar jag inte längre. Måste upp fem för att jag börjar åtta imorn... OCH FÖR ATT INTE KOMMA FÖRSENT för jävla dumma pendeltågen så går ja ut sex istället för kvart i sju!!!!!

Så jag skickar inte in mitt kemi/svenska, för nej ja orkar inte. Sen är de alltid halva klassen som ändå inte skickar in ett skit och vi resten gör de o sen så visar de sig att man kan ha en till chans o skicka in i februari, man ba WHaT the FAck?!

Så ja tänker inte slösa min underbara energi, utan ta lite juice nu och sen slagga!

PEACE FAN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter låten på videon?

2009-01-16 @ 23:11:03
Postat av: olgs

broke

2009-01-18 @ 22:27:21
URL: http://icee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0