överkänslig, but why?

Ja har märkt att jag har varit JÄTTE känslig de senaste dagarna, för en halvtimme satt jag och grät? Liksom hallå hahha.
Och det värsta är att jag nu på riktigt inte vet vad eller varför?
Det har inget att göra med dig som alla kommer tro och jag vet inte vem eller vad??

Ja tror i alla fall inte att ja bara sitter och gråter för ingenting, vill bara veta varför. För jag vet att de finns något som stör mig eller liksom hallå är man arg tex så har man ju en orsak till de? Eller irriterad eller ledsen. Man kan aldrig säga liksom nej men ja är bara ledsen(klart de finns en baktanke som man kanske inte vill ta upp och därför säger man att de inte finns någon anledning för hur man reagerar) Men det tror jag inte på, för det finns det alltid bara det är inte alltid man vill berätta tex eller som mitt fall inte vet fastän man vet?! Bajskorvar ja vet inte! Ibland förstår jag mig inte på människolivet, eller människosättet att vara eller inte vara, att tänka eller att inte änns tänka alls. Ibland önskar jag att jag bara var Luft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0