SEX

PARAMORREEE ROCKS MY ASS!!!

serisöt! alltså de är huuuuuuuuuuuuuuuuuuuur bra som helst!

ja är fast, bara fast hahhaha

gud hon är bra på att sjunga!
och ja gillar henne slåtar
och ja har märkt att jag har börjat gillar låta som typ har mycket med Guitarr att göra OCH mcyket att göra med trummor...

hmmm fast ja som gillar piano liksom haha. nej okej nu vet jatgi nte vad jag säger men ja menar, gud vad musikm smaken ändras. alltså verkligen.

undrar vad de är som ändrar en?



nej nej, nu ska ha fortsätta på  VAMPYr BErÄTTLesen! På engelska också, skit de funkar ju men ja har redan skrivit några
rader faktiskt och jag är stolt. Ja rockar fett ju! Jag är bäst! Bättre än st Mayer;);));;);));!!!! Nej hon är okej men hon skriver likso minte vad som händer sexuellt.... vilket suger så därfär tar jag över och skriver SEXANS bok  till TWILIGHT!!!!

I RUUUULEEE, right???


Kommentarer
Postat av: Dee

de är bra lr hur, får gåshud varje gång ja lyssnar på decore låten från twilight!!! ska nog tanka hem hela deras album snart ;-)

muahahahah :D :D har du redan börjat skriva :p vi skulle ju skriva tillsammans ;-) lr ska ja stå för designet av omslaget .p??

2009-01-24 @ 23:17:34
Postat av: Dee

just d, har nåra förslag på titeln på vår bok: "dark night", "into the sunset", "secrets of twilight" m.fl ;-)

2009-01-24 @ 23:21:06
Postat av: D i a n a

men tack snygging!!! :D haha

jag anväänder mig av en canon eos 350D, haha, inte dne nyaste av alla systemmkameror , men jag är nöjd ändå liksom :D



om du vill får du gärna lägga till mig på bloglovin!! :D

2009-01-25 @ 18:11:45
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0