Vi höll lektion idag!!!!!

Vi, davinci och jag höll lektion idag!!!! jahuuuuuu!!!!! creeeooooyy!!!Vårt projektarbete då som går ut på att vi håller kemi lektioner för 7c i vår gamla skola, Hagsätra skolan där alla lärare verkar sakna oss*hihiih* Nej men jag var HUUUUR nervös som helst, hela vägen från vällingby straight till slutstattionen hagsätra. Hade inte gått på toa på morgonen så de förvärrade grejen och att min mensvärk ville inte ge sig så de var tre slag i magen istället för bara nervösmage.....
MEN, jag tycker att det gick bättre än jag änns anat.

Vi blir alltid FÖööör nervösa, för ingenting? Vi klarade ju det galant!
Hhahaha det roliga är att hela vägen till skolan så försökte jag övertala mig att inte ramla tex och skämma ut mig, för ja hade klack och det var liksom IS och sen försökte ja övertala mig innan ja gick in i klasrumet att inte skämma ut mig inför klassen.
Tror ni inte det första jag gör när jag och malin står framför tavlan, att jag vill testa sudda med tavelsudden och så typ lostnar inte den så jag drar ut den hårdare och så ba tappar jag den fast sen fångar jag den i luften igen och typ passar over the ball to malin. hahahhaha, fan det såg sjukt ut ! Men alla skrattade och inte åt oss utan med oss, så det var en isbrytare fastän jag skämdes som fasen!!!! men det är väl en del utav allt, livet kan inte alltid vara som man vill det att det ska vara, ibland bestämmer livet åt oss och inte vi åt livet.

we just have to learn how to handle things in life, in a thoughtfull way. Nja nu snackar jag bull men thats how i feel right now.

Nu ska jag springa iväg som en "ekorre" till sängs.
<3

Ps: det bästa med projektet är att, de finns en lärare MMMMMMMM" aa men så länge ni inte skriver volvo så är det lugnt" han är bäst och jag ska fan ha en bild på honom.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi, och jag har skolkatalogen hemma :p

2009-01-21 @ 12:06:42
Postat av: olgs

OMG DIN PRUTT!!!!! Juste du har ju den, men det har ja också typ alla MUHAHAHAHA;)

2009-01-21 @ 13:54:37
URL: http://icee.blogg.se/
Postat av: Dee

Verkar som om eran lektion gick bra :D cogratulations!!!

2009-01-21 @ 18:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0