whats left of me

en till dag i skolan. JAG ORKAR INTE LÄNGRE!!!!!!!!! ja bara... humf, orkar inte.. Ja skojar inte nu.... speciellt när de är krig och grejer i skolan pallar inte med massa små skit tjafs!

Fattar inte kemi, eller fysik. Hatar bilden och spanskan är väl mitt enda hopp haha. Ska hålla lektion i spanska imorn med malin, de ska gå bra det är det jag vet i alla fall!
Resten orkar jag inte med.

Och så har man dig i skallen hela dagen... ja får ju skuldkänslor all over AGAIN! o ja orkar inte med det. men aja, ja får helt enkelt ta det.. thats life!

sen kommer alla hjärtans dag också! NEJ MEN GUD VAD KUL och se alla små gulligull paren mittemot en, den ensamma jäveln... man får väl göra det bästa utav det och köpa en ros till sig själv, MUAHHAHAHA nej.

nu ska jag gå och göra spanska och vara glad för det som finns och det man har. Att man änns har det och att det änns finns.




Ögonen är själens spegel.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackarn, du behöver vila, men kämpa på och tveka inte och fråga om du behöver hjälp med nått oki :)

Oh gud påminn mig inte, alla f*****g hjärtans dag snart :S vi får typ ses då och supa ner oss med cola lr nått och sörja ahah :P

2009-01-29 @ 19:25:22
Postat av: Dee

det va moi Dee som skrev innan, glömde skriva namn

2009-01-29 @ 19:26:58
Postat av: Arandur

Hoppas du har haft en härlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-01-29 @ 19:31:10
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: Dee

It's kinda dark in here u kno hahah :D (du har gjort din blogg svart :p)

2009-01-29 @ 21:43:54
Postat av: olgs

hahahhaa hej på dig:P

Aa jo ja vet:P men ska fixa till de lite senare, är inte så värst bra än med färger:P

varfär är inte du inne?

2009-01-29 @ 21:55:34
URL: http://icee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0