falling down, again.

Så vad var det första som hände olga när hon vaknade, jo hon började må piss dåligt. Så hon gick och drack vatten, men sen började hon känna sig varm, som om hon låg i en ugn. Då började hon förstå att hon kunde svimma i vilken sekund som helst. Hon gick på toaletten, med dörren öppen och kranen rinnandes, då kändes det lite bättre men i huvudet kände hon på sig att snart var det dags att försvinna. Allt kändes tungt och ugnen höll på att sprängas av värme( jag). Så hon gick och tog en brus alvedon tablett, och lade sig ner på sängen. Det gick inte över och hon började få skita ont i magen. Efter några plågsamma minuter i den varma sängen, gick hon till köket och lade sig på golvet där(kallast golv där). Och där försvann hon. Hur länge, vet man inte men när hon vaknade satt katten på golvet med två tassar på hennes mage och mjauade. ( Jätte gulligt, såg ut som om hon gjorde hjärt och lugn räddning haha.) Så förmodligen var olga borta ännu längre än vad hon brukar( 2-3 min i vanliga fall)


Hatar att svimma! Varför jag gör det har jag ingen aning om men jag har lärt mig att känna på när jag ska svimma nu, så lägger jag mig ner för förra året skulle jag tro, så svimmade jag i toaletten och slog mig i handfatet och fick en hjärnskaning när jag vaknade, lät som om jag var full, hemskt. Men nu svimmade jag liggandes för första gången så det kändes lite bättre och vaknade av att katten mjauade. Stackarn förstod väl ingenting...:/

Men nu är det lite bättre, ska försöka äta något!

Kommentarer
Postat av: elen

fasen olgis du får va rädd om dig själv!!!!

2009-07-18 @ 23:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0