Potter it is.

Harry Potter premiären idag. Har ingen aning varför jag gick och har fortfarande ingen aning om varför men jag ångrar ingenting. Den var bra, jag grät. Dumbledore always my hero. Nej nu har jag ingen lust att skriva faktiskt men den var bra, det var den. Mycket bättre med Dumbledore scenen än när sirius dog. Där hann jag aldrig änns fatta att han dog men här så, bra gjort.

Första gången jag gick själv på bio också, och gud vad tråkigt det är att gå själv! Jag är van att prata innan bio liksom om filmen och efter( fast jag brukar störa o prata lite under men men, thats who i am) men nu så satt jag där och, var själv och hade ingen att dela filmen med. Varken innan eller efter filmen.

Nästa film blir new moon då?

OCH INTE SJÄLV, då jävlar tar jag nån random på stan om jag nu måste.

Nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0