Ny bikini, sl kort och mjukglass!

Kom faktiskt nyss hem, eller kanske för en timme sedan. Var hos alo sens förrigår tror jag det blir och idag kom jag hem. Träffade Mamma i stan och vi var i gamla stan och kollade lite på båtar, åt på max och handlade lite grejer, just och så blev det mjukglass i kungsan sen!! MMMMMM GOTT!
 Har äntligen skaffat ett Sommarlovs kort till mig, så nu blir det slut med hoppa över sl grejerna.
Ialla fall, köpte en bikini, för första gången båda delarna hahaha, den var på rea så jag tog den. En lila dock, gillar inte lila alls men det blev den i alla fall av någon anledning.

Nej nu ska jag laga mat!!!! HUNGRAR IHJÄL!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skulle ju skicka ditt cv till mig!

/Malin

2009-06-17 @ 21:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0