Bergamo-Milano-Berlin-Stockholm

Vad har jag gjort under sportlovet, jo, vart i bergamo i italien och i milano. From den 23-26.
Har varit väldigt dålig på att skriva i bloggen men jag har varit hur trött som helst. Jag fyller år om en vecka/två, den 14 liksom och jag orkar inte tänka ut något att göra. Det jag har kommit fram till är att åka kryssning till Tallin 40h. Vet inte änns vad jag önskar mig liksom? Eller jo lite!:D

I alla fall, genom bilderna som kommer efter detta meddelande så berättar jag lite om min resa med min "bror" och hans fru.

TJINGELING!


Kommentarer
Postat av: Pia

Oj oj vad du har varit och rest då!

Hur är det me dig gumman! Saknar dig i labbet! :-(

Kramar!

2009-03-09 @ 21:49:08
URL: http://piahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0