EARTH HOUR

Så, nu ska vi få se vem som höll de dem lovade och vem som talar sanning eller ej.
HUR MÅNGA AV ER DÄR UTE; SLÄCKTE LJUSET? All Ljus?
Ja gjorde det och jag kände mig såååå stolt. Höll på och laga mat när klockan slog slaget, så jag släckte all ljus och fortsatte med mina spagetti. Det gick ganska bra men att äta i mörker var inte så kul.

Så tänk på världen, inte oss människor, vi suger, men världen, jorden. Om några år kanske vi alla kommer OM VI överlever, leva i mörker, totall mörker. Hur hemskt är inte det?

SÅ TÄNK TILL NU, innan ni slösar på all energi och sprider en massa gas ut.

Ps: Om ni verkligen måste släppa lite gas, så får ni väl prutta men inte för ofta nu va;)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Dee

jepp, ljusen var släckta ;-) hah det där sista var bra ju :p

2009-03-29 @ 12:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0