Ett till år har gått.

Ett till år har gått i mitt liv

Minnen som alltid funnits kvar

Minnen, gamla som nya som samlats i mitt arkiv.

Arkivet som fått stå ut med det allt och inge

Varav vägarna och vindarna inte alltid varit rätta

då man bara velat ta och flyga med ens vinge

Om man nu bara hade en.


Allas arkiv tål olika men alla vi har varit starka

Igår firade vi mig, och glad var jag att ha alla där

Men i slutändan då jag såg dig dansa med henne fick ja lust att sparka

Sparka sönder dig för då din blick vände sig mot mig gick allt isär.

Det värsta är att du är nog den som har gjort mig så jävla kär, i dig.

Min födelsedag gick och jag hade så jädras kul och underbart

Men det du gjorde i slutändan av allt

Ingen annan kunde ha gjort de mer sårbart

För när ja gick och såg dig igen så kändes de bara, bara så kallt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0