Fredag den 13, igen!

Imorgon eller idag är de fredag den 13!
Andra månaden i rad faktiskt. För det var fredag den 13 i februari också. Brukar inte bli så ofta men i år så är de dubbelt.

Brukar de hända något er denna dag? Har ni ramlat bara från ingenstans? Eller har de hänt något annat hemskt eller pinsamt kanske?

Jag kommer inte ihåg om något hände mig förra fredag den trettonde? Ingenting tror jag faktiskt.
Och sen har vi vissa vars denna dag är deras favoritdag, hehe. Någon mer som har fredag den 13 som favvo dag?
Inte jag inte. Min favvo dag är hm vet inte faktiskt. Men favvo nummer är 14. Och på tal om 14, så fyller jag år Imorgon, lördag! IHIHIH

TJingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0