New sida

Ny färg på sidan. Dock ej nöjd men kan inte välja färger, orkar inte rättare sagt.Så de får bli så här än så länge, bättre än sist tycker ja , eller förr var de så trist och vitt men nu är de lite färg i alla fall.

Ja ska vakna om fyra timmar så känns lite förgäves att gå och lägga sig. Kom ju hem idag vid fyra och somnade till halv nio. Är så trött de senaste dagarna och jag vet inte varför?!?
jag har inte änns gjort något som kan få mig sååå trött och utmattad:S?
Någon som har a clue?  för ja fattar ingenting. Har aldrig hänt mig för att jag är sååå så trött. KOmmer hem från skolan och går och lägger mig vid halv fyra tiden. Helt knäppt ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0