Skäms skäms!

ja fy skäms på mig!
Jag har inte varit inne på bloggen ett tag, bara lagt in låt texter, för jag har inte orkar skriva om jag ska vara ärlig. Så mycket i skolan att jag bara vill spyy om och om igen! Man orkar inte, ja orkar inte. Det är så lite kvar nu och man borde kämpa in i de sista men VEM ORKAR!?!? Lättare sagt än gjort men jag håller mig kvar, vi ska klara av det här!!!

Det är så mycket att jag hinner inte änns med mig själv. Gå hit kom dit, stanna här gör de här gör inte de här, har gjort de här måste göra det här. GAH! Hinner inte med ingenting och jag fyller år liksom om hm, 3 dagar!!!!! 14 mars då är jag 19, o ja hinner inte änns med det hahhaa. Känns som om allt går för fort och det är klart man ska hinna med sin födelsedag. Ush nej ja måste chill out och prioritera bort saker annars dödar jag mig själv....

Kommentarer
Postat av: Dee

stackarn, du måste ta och andas lite :) planera planera och en gång till planera som en vis person sa till mig en gång :p (som om...:P hehhe)men allt ordnar sig, kämpa på nu :)

2009-03-11 @ 23:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0