SKÄRPNING!

13oo kr, så mycket kostar det! OMGGG!
Ja har två födelsedagar att se fram emot, en massa studentskivor plus att leva på. Hur ska det gå om allt jag har på kortet är 13oo??


Och jag som vill kanske, kanske plugga ekonom? Det kommer ju verkligen gå då jag alltid ligger risigt till med cash. Hur kommer det sig egentligen? Då vi inte har så värderar vi varenda minsta öre vi hittar men när vi vet att den 25 eller 30 kommer pengarna, då liksom glömmer vi hur mycket pengar egentligen är värt och hur mycket vi längtade efter att få ha minst en 50 kr i fickan, så går vi iväg och slösar 2000 på ett par jeans och en kofta, är det verkligen värt det? Behöver vi verkligen 5 par jeans, då vi har bara två ben. Behöver vi verkligen en kofta då vi har tio andra hoodtröjor eller koftor, bara de är inte i mode, men WHO CARES?
Jag måste i vilket fall skärpa mig, seriöst. Fick panik idag och var beredd på att sms låna för att kunna stå ut med april månaden. Nej skärpning OLGA!!!

Kommentarer
Postat av: Dee

aa fan asså 1302 JÄÄÄÄvla spenn!!!

2009-04-01 @ 17:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0