Sthlm--->Bergamo--->Milano--->Berlin---> Back to Sthlm

BERGAMO

Bergamo(italien) där vårt hotell var.


Någon kyrka på väg till hotellet i Bergamo.


Ja o min "bror" and im wasted!


På väg till Milano med Tåg.



Pendeltåg station om ja inte minns fel. Fyra timmar innan min plånbok blev stulen...



Plaza de Duomo
En jäääätttee stooor och fin kyra!
ps: Varför så mycket folk var för att det var Inter och Manschester som spelade den dagen och vi fick nästan biljetter till den matchen!!!:/ ZLATAAAAAN o Cristianooo R!!!!




Jag glad! En timme innan min plånbok försvann...:/


Inne i Gallerian på Plaza de Duomo.


Min plånbok blev stulen:(:( Jag svor över hela tåget på alla språk, no kidding!
Grät som en apa, var hur ledsen som helst!!!!



:(:(:(:(


BERLIN- på bussen


En väldigt gammal kyrka, en del utav den!


Vi på nån tysk restaurang


Porten behind och jag mellan Usa och Sovjet!;) Med en Sovjet mössa ofcourse!



Så hög var Berlin Muren och bakom är Riksdagen






Fler bilder blir det imorgon, för nu måste jag sova!
Men ett smakprov har ni här i alla fall.
Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Dee

Men gu vilka fina bilder, visst var kyrkan otroligt vacker!!! Synd att du tappa din plånbok :( men sånt händer tyvärr.. hoppas allt är bra annars och resten löser sig med tiden vet du ;-)

cheer up :)

2009-03-08 @ 23:46:21
Postat av: Dee

oj förlåt, jag menar att synd att den blev snodd!! sorry, var trött när jag skrev!!

2009-03-08 @ 23:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0