Toxic, tack för schlager dansgolvet!

WOHO ETT ÅR ÄLDRE!!!!!!

Jag såg inte alls så fram emot min födelsedag om jag ska vara ärlig men ni gjorde det att se fram emot något, så tack så mycket tjejor!! och killar.

Toxic var bättre än förväntat faktiskt(TACK FÖR SCHLAGER DANS GOLVET) annars så var de inte så bra musik utan schaleger. Ja kom hem vid typ fyra tiden, med blåsor under fötterna och ont i hela kroppen av all dansande. Så i vällingby så bestämde ja mig för att vi (ja o emmi) skulle ta en taxi hem till mig för JAG ORKADE verkligen inte gå, gjorde såå ont.
Men det var värt de alltså, klackskor och skavsår och en 10-minuters väg hem, nono taxi var en bra utväg!

Ja fick en massa födelsedagspresenter, tack så mycket!

Och idag är jag väldigt bakis, orkar inte göra så mycket men var ute en liten sväng idag(stolt) och snart är de duschen som gäller o sen sova? om de går.

Pussar och kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0