красный - ruber- rosso- or is it all black?

Jag dras tillbaka till dig. Du finns så nära och ändå så vill ja inte få tag på dig. Vill bränna upp dig men gör inte det. Varför? Bara öppna byrålådan. Ibland får ja panik och det känns som om ja kan hitta svaren där, men hur kan man göra det liksom, vad kan ja hitta för svar in the past som kan hjälpa mig now or in the future? Är det änns möjligt?
Jag kanske söker efter något som inte har något svar, eftersom jag har ingen fråga som jag vill klura ut. Men vad är det som dras till dig, vad är de som gör att ja inte vill få bort dig men ändå hatar jag att du finns där i byrålådan, i mitt rum, i mitt liv. FInns det verkligen något jag missat, som jag inte vågar öppna och se? Eller håller jag på och blir galen och vill vakna ur the nightmare?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0