Glad

Idag var ja och gick förbi jobbet, skulle skriva ut en bild till min fördjupning i Bild haha. (Mvg annars!!!! )
Hälsade på Pia som var så snäll och fixade den på en gång, så de var jätte tur det! Tack!

På vägen hem, skulle ja egentligen checka ut lite affärer för att kolla in studentklänning innan de stängde men automatiskt hamnade ja på Polarn och Pyret. GU VA SÖTA SMÅ KLÄDER! Får lust att köpa till mig själv hahha, men får nog inte plats, eller? ;)

När ja var sen på väg hem, så var jag så glad. och jag vet inte varför men de kändes som om alla bekymmer försvann. Hure det kommer sig vet jag inte, om ja visste så skulle jag använda de varje dag. Men det var bra att ja kom förbi jobbet, alltid lika nice energi och fullt av joy. Och imorn ska jag dit igen för att fixa min studentskylt*pinsamt* hahha men kul!

Får se vilken det blir!!!!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0