Snabblärd eller vadå?

Nu sitter man hos malin ocjh ska snart vidare till Hags. Jag är skita trött och vill hem och sova, duscha och sova o äta. Fast har redan käkat hos malin, sznitzel-halvbrända men goda och ris med buljong grejs, de var fett gott!!  Måste testa hemma.
Är sugen på glass som vanligt. Får köpa sen när cashen kommer in in my pocket, som är aldrig.

Nu hör jag ett par steg mot rummet, jag tror mallan anländer snart.

Tjingeling än så länge så hörs vi senare!

Ps: Övningskörde igår, DAMIT boys and girls, snart är det körkortet som gäller för mig alltså. Det var min tredje gång jag körde varav en av gångerna var på parkeringen och andra gångerna på små gator typ där de bara är 50. Men nästa gång, idag kanske eller imorn så blir det på de stora vägarna och jag känner mig såååååå stoooolt!

Ja verkar vara väldigt snabblärd:D:D:D:D AND I LIKE IT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0