the time goes by

På onsdag är det fysik kurs prov, halv kurs prov. VIlket innebär, hela sex kapitel FYSIK B!
Ja orkar verkligen inte och fattar inte hur jag ska få in allt. Har bara en hjärna o han vill att ja ska dela upp den i sex bitar? eh que?
Tur att det är röd dag på torsdag och man är ledig och börjar på måndag, mUHAHAHA

Ja har fortfarande inte köpt någon studentklänning, vilket suger. För det känns som om tiden rinner fortare än vatten och jag hinner inte simma ikapp..

AJa. Det var ett tag sedan jag skrev, mest lyrics om dig och dig och dig och videosar på låtar. Men idag blev det lite skrivande.
Nu måste jag sova, klockan är fasen halv tre och jag måste upp typ åtta. Duscha etc.

Godnatt på er där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0