NEW MOON 20/11

NEW MOON IGÅR!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! ( så var de i hela biosalen. ALLA SKREK! Jag skrek för jag ville se om jag hörde mig själv och det gjorde jag inte, för att alla skrek så högt när man trodde att filmen skulle börja och det var en trailer. eller när jacob kom med överbar kropp och världens muskler(slurp) alla skrek. Det var lite kul faktiskt. Första gången jag går på en premiär där det är GALEET!

Det var jätte kul, var väldigt länge sen jag var på bio. Diana vann btw! I början så hade de lottat ut ett stol nummer och det var dianas nummer!!!! vad är oddsen liksom hahaa:) MEN GRATTIS! Jätte glad för din skull!

Jag blev kissnödig som vanligt när de var typ en 20 min kvar av bion, men jag fick kuta och pissa och springa tillbaka sen. Jag missade nog inte så mycket.

Filmen var så efterlängtad och nu vill jag bara se eclipse! Ja bara måste men nu blir de vänta igen.
Hela bion satt jag och tänkte fy fan vad orättvist, Bella har två( monster som de säger att de är för de kan skada henne) men hellre ha två"monster" som älskar en och gör allt för en än att inte ha någon alls. Jag skulle gärna ha någon som älskar mig och är rädd att förlora mig som samtidigt inte heller dödar mig( vampyr / varulv.) Att man kan älska någon så otroligt mycket att man håller sig och inte skadar en. Nu tänkte jag inte på den riktiga världen utan edward och jacob. Att edward inte dödar henne eller att jacob inte attackerar henne. Men vad är skillnaden egentligen, i den riktiga världen borde det väl också vara så. Vi människor är djur från början och de finns de som misshandlar varandra. Men om man verkligen älskar någon så otroligt, då kan man väl också "hålla" sig från att inte skada den man älskar. Vare sig med ord eller slag.

I ALLA FALL!

Ja ville smälla till bella på slutet då hon sa till jacob"jag älskar dig men de var alltid edward" typ. FAN FAN FAN. Att man alltid väljer de som inte är där för en istället för de som är det. Och jacob var den som var där för henne. Gick på bio med henne o den där killen hahaha som spydde. Rädda henne från att drunkna! Han fanns där för henne då edward inte fanns och när edward kommer tillbaka så tar bella honom tillbaka så fort som om inget hade hänt. that sucks! VAR MED JACOB!! HAN ÄR SNYGGARE!;) hahaha


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0