A perfect lullaby

Sorry för er besvikna blogg läsare där ut men det blev inget video inlägg.. kanske senare men inte nu. jag har färgat håret, så video inlägget kommer inte vara lika roligt som då ja hade en annan färg på skallen.

men den roliga nyheten är att de går vidare med min bok, vad jag tycker i alla fall och jag har en ny dikt på g igen. en är positiv som ska vara medi  boken men den jag började på igår vet jag inte om jag ska ta med, är inte klar med den men, jag kanske borde let go of the past, bara att de känns varje gång som om THE PAST kommer till mig, fastän jag inte vill det. Helt otroligt, och igår också hahah. aja!

Här är en prov smak, en del av den engelska olga shakespear dikten:P hahaha

Säg va ni tycker, ja behöver kommentarer, viktigt för min engelska kurs!! yao!

A perfect lullaby you are in my head

Each night and every night I feel your arm

Holding me from falling from my soft bed

That stands in the corner screaming for your beautiful charm.

har fortsättningen men den får ni smaka på senare;)


Kommentarer
Postat av: Dee

hahah nice one, har alltid sagt att du e Pushkin men inte visste jag att du var Shakespear också :P! Tråkigt det där med din video, men har du färgat håret igen, men gu va du o Malin håller på förstör ert hår då :P vilken färg blev d nu då :) svart?

2009-09-10 @ 15:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0