engelska C- 1 oktober.

Okej min bok är snart klar!
Har lite texter kvar att lägga till och sen eller rättare sagt Idag måste ja beställa den! Annars blir de försent, om de redan inte är de:/ men ja får skynda mig, bli klar snart o sen skicka iväg!!!!!

Sen har jag att skriva föredrag som ska hålla itio min och de blir väl om samhällsliv i något engelskspråkigt land, vilket vet jag inte än. och skriva uppsatsen, för boken är ju inte allt, måste skriva processen etc etc..
och sen läsa klart böckerna och skriva om de, fuck orkar inte. its to much.
och det värsta är, tänk så anstränger jag mig och sen klarar jag mig i alla fall inte. all for nothing?
MEN så ska vi inte tänka nu, jag är stolt över boken, för det är mitt liv som jag kommer presentera eller aa och resten, jag får bara bita ihop och ge järnet helt enkelt. i think i can handle that?
 
får klappa mig på axeln när allt är klart.

PUFF! ANDAS!

Kommentarer
Postat av: Malin

You can do this!

2009-09-22 @ 10:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0