Im done... im sorry.. im done.

Jag är nästan klar med uppsatsen men ändå inte.
Dock är jag ABSOLUT INTE KLAR MED FÖREDRAGET och jag har en känsla av att ja kommer backa ur och skita i engelskan, få skit hemma och lämna landet. Känns bättre så. Tisdag imorn, jag jobbar till sex, börjar tio och jag jobbar på onsdag också... jag har tvångsångest och kan inte välja något jag ska hålla föredrag om. Berätta om en utveckling.


"känna till utvecklingen inom något eller några områden som politik, samhällsliv, religion, litteratur, film, konst eller musik i något engelskspråkigt land kunna informera muntligt på ett strukturerat sätt "

Det är detta som prövas i ditt muntliga föredrag. Du ska på sju till tio minuter redogöra för utvecklingen (eller en del av utvecklingen, inom något av ovanstående ämnesområden)."

jag är körd och jag är körd. jag orkar inte tänka positivt längre, för vare sig vad så kan ja verkligen inte bestämma mig. ja tänker på en massa annat skit istället för det här och det stör det gör det. så ja vet inte längre. ja orkar inte.

 


Kommentarer
Postat av: Dee

Oj vad du bloggar :p! Jo då klart du klarar det, u can do this! Säg till när du e online idag så kollar ja igenom din uppsatts :) Ta det bara lugnt så löser sig allt! Hah ska ja säga egentligen :p läst min blogg kanske :P? har gjort ett nytt inlägg där

2009-09-29 @ 15:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0