sluta tänk, gör engelskan! (skit börjar prata med mig själv genom datorn nu också..cant blame, klockan är 4 på morgonen man blir lite borta... ush )

Nu har jag suttit och gjort engelskan HELA DAGEn och vart har jag kommit, ingenstans. Absolut ingenstans. Jag har skrivit och skrivit men kastat och kastat och nu är jag på ruta ett Igen. Har dock skrivit och sparat det nu men kan bara inte fortsätta. Jag tänker på allt annat förutom det jag egentligen ska tänka på, det viktiga. Men vem säger att det är just det viktiga just nu, engelskan. Jag kanske tycker något helt annat, tänker på något helt annat som är ännu viktigare, vem vet. inte änns jag. men förmodligen så är det viktigare än engelskan för jag sitter och tänker på allt annat, men inte engelskan. oah... jobbigt jobbigt.

klockan är kvart i fyra och känns lite onödigt att gå och lägga sig. dels för att om jag gör det så kommer jag sova bort heeela dagen men dels för att jag är redan vaken, im a vampire you know, i dont sleep. or do ?


jag vet itne vart jag ska ta mig vägen längre.
to be or not to be. där har vi frågan. '
bara svaret verkar ha försvunnit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0