klättra like a spidermonkey!

Ja då var jag och klättrade med Robin igår efter jobbet. Och hur kul var inte det? Visst hade ja lite noja när jag började komma upp ganska högt och märka att, Hallåå jag är högt upp, PANIIIK men han stod där nere för att ta emot mig så det var ingen fara det. Men fan va kul! Första gången ja klättrade och imponerad var ja över mig själv som bara den!!! Klarade mig väldigt bra för att vara nybörjare faktiskt!

Så ser de ut när man klättrar!

Tänk er att han är ganska högt från marken just nu. Så duktigt!




Finns olika väggar att klättra på en som man sitter fast i,klätterväggen och en som man liksom kan klättra inte lika högt och sen hoppar man bara ner.




nästa gång blir de bilder på mig;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0