Malins 20års firande!

Ja då var det dags att skriva igen!
I lördags så jobbade jag och efter det blev de iväg till Heron City. Där vi firade Malin på restaurangen amazonas. Vi blev hela 12 personer och hur kul var det inte?! Så kul när det är så mycket folk! Dock hinner man inte prata med alla men what do you do!

Här kommer lite bilder från kvällen.


Jag och Diana ute väntades på att resten skulle komma.




Pajasen jesper haha, emmi och stina


Jag och min vackra tunga!




Födelsedagsbarnet!





The gang!




Ingen chokladask!! Akvarell färger var de;)


Jag och Robin


Dee och jag

Stina och Jesper


Boysen!


Födelsedagsbarnet Malin




Galna Kim:P


Malin och Alo


Kim och Lotta




Tjingeling! Nu blir de dags att sova! Läkar besök imorn.. tidigt också. bläääää







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0