Ny dagbok.

Mamma och ferdinand var ju i england inte för så länge sedan. Och mamma var jätte söt och köpte en bok, plånbok till mig och en Jätte fin dagbok till mig!
Så nu har jag skrivit klart för första gången på länge ett par sidor i den nya dagboken.
Vet inte varför jag inte skrivit förr, ja har ju en gammal dagbok som är inte klar alls. Typ halva dagboken kvar men jag vet inte har bara inte skrivit. Är så dåligt med bloggande så blir ännu sämre med dagboken.

Men nu ska jag skriva, för ångrar lite att jag inte skrivit, man glömmer ju ändå någorlunda.
Men som tur har jag bloggen att minnas:)

Tre sidor klara, imorgon blir de nytt kapitel i dagboken.



Ska bli kul att läsa den i när jag skrivit klart den. Vilket jag nu ska göra! Inte lämna kvar halva och köpa en ny haha.


Nu ska jag sova.
Har snytit klart mig och hostat tillräckligt för att kunna somna.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Malin

"xoxo gossip girl"

haha :p

2010-08-23 @ 08:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0