POSITIVITET, DET ÄR BÄST!

har nyss suttit framför min dator och kollat igenom gamla/nya bilder men mest gamla.
Jag vet inte om det är det roliga bilderna som får mig att skratta eller om det är minnena som kommer tillbaka då man kollar tillbaka eller om de är personerna som är med, även idag.

Att ha gamla gamla bilder kvar från när man var mindre, med personer som finns kvar i ens liv idag, det känns fantastiskt! Allt man går igenom varje dag och i slutändan är man fortfarande tillsammans. Det får mig att le varje gång jag ser på gamla bilder. Le och fortsätta le imorgon, vetandes att du finns kvar.(du kan vara fler)

I livet finns de så mycket negativt att någongång faller man med negativiteten. Men samtidigt finns det så mycket positivt, det gäller bara att hitta det och hålla sig fast vid det. Hålla sig fast och vara lycklig, le och vara glad. Uppskatta nuet, uppskatta och le.


SÅ JÄVLA NICE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0