MIN GAMLA MOBIL FUNGERAR!!!!

För ett år sedan, i början av november ungefär den 10 eller 13 så var jag ute med malin, patrik och patriks kompis Robin<3 . Denna kväll tappade jag min mobil på krogen i toaletten. De var ett år sedan och sen dess har den inte fungerat. Men idag då jag kollade igenom mina lådor så började jag ladda den igen och bara för att se ifall att den skulle fungera, SÅ GJORDE DEN DET:D
Har en massa gamla bilder där!!! Videosar och låtar. HELT OTROLIGT!!!!:D
Men nu är alla bilderna och videosarna på mitt nya minneskort så inte på telefonen ifall att den får för sig att slockna.
Men en låt jag hade på mobilen var denna.
Var ett bra tag sedan alltså jag lyssna!

En av Malin och patriks låtar juuuuu;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0