Alla hjärtans dag och mitt hjärta gråter.

Idag är de alla hjärtans dag och mitt hjärta gråter. Min hals gör ont och mina ögon, jag kan inte se mer för så mycket har jag gråtit. Tur att bloggen är till för att skriva och inte prata, för ja har väldigt ont i halsen av all gråt och nej.

 :) :)
Jag började kolla på Hachi, hachiko the dog story och jag klarade mig bara till hälften. Jag, de gör ont att se. En så bra film som får känslorna att komma fram. En så trogen hund, inte undra på att man brukar säga, hunden är människans bäste vän. Men bra är den. Väldigt svår dock, i alla fall för mig, jag kunde inte hålla tårarna, bara gick inte. Men bra är den och den borde ses. Alltid så med filmer om hundar, fanns en annan film om en labrador men kommer inte ihåg vad den hette. grät som en unge där med.

Baserad på en riktig historia!!!

Får se om jag kollar vidare, men jag måste ta en paus. Var ett tag sedan.

ps. rasen hachi heter Akita. JÄTTE FIN RAS JU!!!!!!!









får lust o skaffa en sån!!!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0