Bara ett tips.

ps!
det värsta av allt, det är att bli kissnödig när man sitter i t banan och det plötsligt blir stopp i trafiken!
det hände mig i blackeberg. och då menar ja verkligen kissnödig! alltså kris. jag var beredd på att kissa på perongen!
när den iallafall började rulla mot råcksta så var de stopp där också men jag gick ut och sakta men säkert gick till en parkeringsplats och pissade. Ja tänker fan inte sätta mitt ärsle i snön och sen få urinvägsinfektion igen nej nej.

Så drick inget om ni ska ut o resa med pendel eller t banan. för blir man kiss nödig och ni befinner er på en station där de inte finns nån mcdonalds eller skog och det blir stopp i trafiken, då är man ganska körd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0