jag har inte sett dig på sju år.

Kollade på gamla, väldigt gamla bilder och hittade min mormors älskling. Han var hennes allt.
Min favvo katt sens jag var mindre i mina dagar. Och han lever fortfarande! Han måste vara 12 år nu och sist jag såg honom var för sju jädra år sedan. SJU år.  Går tiden fort eller var 2003 igår? Ibland känns de som det. .






en riktig tjockis! Mat det var vad han älskade. Kommer ihåg när jag var hos mormor  så brukade jag och hon  alltid kolla på dokusåpor eller tv och hon hade köpt chips till mig. Och han var med oss och han åt chips! Otroligt. Lays chips tror jag det var. Så mat, det var favorit hos honom.




jag saknar dig. SÅ otroligt att sju år är bara ett tal för mig. Jag vet att den enda gången jag kommer få se dig igen är då jag försvinner själv och jag hatar att det måste vara så. Det gör ont så ont att inte ha dig här.
Det känns som att du finns kvar, och det gör du, det gör du men det dödar mig att inte kunna se dig eller säga att jag saknar dig, att ja behöver dig.


 .jag saknar dig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0