ute och skiter i skogen säkert. jävla sl.

Sl, sl sl. Att man inte bara kan älska er. Nej tyvärr. Jag skulle kunna sitta i tre timmar och skriva varför ni suger helt enkelt. På facebook finns det ett team tom, kommer inte exakt nu vad de heter men ni är verkligen sega alltså. Klart de snöar i november dec, och man ska alltid VARA förberedd på det värsta. Men nej, ni tänker att snön går över i januari och de blir slask mot början av februari. WRONG! Fortfarande en vacker jul utanför mitt fönster och det enda som saknas nu är tomten och rudolf. Och den 24 februari kan vi fira jul nummer två? och första mars ett nyår, igen?

Klart det är jätte mysigt och så men NÄR JÄVLA PENDELTÅGEN OCH T BANAN INTE FUNGERAR, då fan blir olga lack! SPECIELLT när de säger, att den ska komma om en kvar eller det är trettio minuters trafik. MY ASS att det är det. kan ni inte bara säga som det är?
Jag har fått stå och vänta på ett tåg som skulle komma tio över åtta, och det kom bara en timme och tjugo minuter SENARE. Helt otroligt. Försökt hålla koll på era tåg alltså. Inte så att de kan skutta iväg och ni vet inte var de är. Är de i t centralen ja men säg det då istället för att säga de är en kvarts trafik och sen så kommer de ändå aldrig. Nej ja vet inte vad jag håller på o pratar om men it sucks. och det värsta av allt. var är alla jävla ersättningsbussarna???????? HALLÅÅÅ??!?!??!?!?!? buss? var är du?

skulle ja haft pengar, och då menar jag mycket med pengar den här månaden, sl det skulle blivit jävligt dyrt för er kan ja säga. För olga här skulle åkt taxi, till jobbet, från jobbet. till hagsätra från hagsätra. till rönninge/ tumba och hem. Så det skulle kosta er en jävla förmögenhet. Speciellt om man står och väntar på tåg i över en timme i minus 17 grader. DET ÄR INTE KUL! och jag missade sverige mot vitryssland matchen tack vare er. Tack.
jag som verkligen är ett sport fan av ishockey! :P

nej skärpning. och på onsdag ska ja ha prövning. kl nio. måste jag upp och åka kl fyra på morgonen bara för att inte komma försent eller vadå?
och nu går de inga tåg från hässelby till thorildsplan. nej nej. man måste ta en jävla buss. men var är den bussen? nej ja vet inte. den är ute o skiter bensin i skogen säkert. så den måste man också stå o vänta på.


SKÄRPNING! o kom inte med att ni försöker så gott ni kan. FÖRSÖK HÅRDARE!!!!!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Olgis du är rolig när du är arg:)

2010-02-23 @ 20:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0