2010, tiden flyger förbi!!!!

2010, vad åren går fort! känns som allt var, hände, gjordes igår.
hänger inte med riktigt, känns som om livet springer före mig, ey wait for me!
Jag hade ett par nyårslöften för detta år. Ett har gått i uppfyllelse, de andra får jag se längre fram mot slutet av detta år, och de tredje kommer jag inte riktigt ihåg tyvär.. Det fjärde kommer aldrig ske också tyvär men ibland kan man hoppas och de är mer en önskan än ett löfte.
Vi får se hur det går! Och om detta år blir bra. Det vet jag inte, har verkligen ingen aning för livet är en berg och dalbana, man vet aldrig vad som händer imorgon. Om man åker upp eller ner.
Men vi hoppas på det bästa! Jag hoppas.

GOD  2010 FORTSÄTTNING!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0