STOP FOLLOWING ME!

Jag pratade förut om att livet hinner före mig och att liksom Ey wait for me! Tiden går så fort att jag hänger verkligen inte med. Men att de förflutna kommer före mig, att de finns och fortfarande fortsätter, de fattar jag inte. Är de jag som inte vill säga stop innerst inne och inte förstår, är de jag som inte inser att jag inte släppt taget än, fast jag tror mig ha gjort de? De måste vara jag? vem annars?

Kan inte de förflutna vara kvar i 2009?! Det här är ett nytt år! NYTT ÅR. 2010.god damn it!

The past. STOP FOLLOWING ME! I dont want you!


And even at the bottom of the sea
I could still hear it inside my head
Telling me, touch me, feel me
And all the time, you were telling me lies
Tonight, I’m gonna find a way to make it without you
I’m gonna hold on to the times that we had

Kommentarer
Postat av: Dee

ur past won't stop following you untill you stop following the past ;)

2010-01-18 @ 15:24:22
Postat av: olgs

Uuuuu smart där! clever clever haha!

2010-01-26 @ 01:53:49
URL: http://icee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0