you are everything to me.

You are everywhere to me!
When i catch my breathe its you i breathe.
You are everything i know!!!

IM INLOVE!!!!!!!! So fucking in love!

Nej inte det ja tänkte skriva!

Jo mina hjärnceller sover!!! Imorgon fyller Emmi år och jag är fortf inte helt klar eller nöjd. Men är aldrig riktig nöjd hahah. Kan inte säga vad hon kommer få, man vet aldrig hon kanske råkar kolla på min sida. Men jag tänkte skriva en poem och det står still!!
och det värsta av ALLT!
Min data behövde startas om när ja var i köket, något med nya inställningar, TROR NI INTE DEN JÄVLA DATAN STÄNGER AV SIG OCH STARTAR OM SJÄLV! utan att ja sa att de var okej. VILKET innebar, att de jag hade skrivit, FÖRSVANN, Jävla idiot jävel!
Du borde gå o raaka diiig! Du ser förjääävlig ut!

Nej men så jag har lite panik.... och klockan är 01,40 och jag måste vakna tidigt imorn! :/ aja.
Får komma på något, har fram till trosa på mig och det är en bit dit så har t banan, pendel och buss på mig:)

Nu ska ja sova!

When i sleep, YOU ARE EVERYWHERE!!!!:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0