simma med hajar i östersjön?

flyga ballong? hoppa fallskärm? jaha små harar på kungsholmen? gå på bio? äta på restaurang? gå på teater?
gå på konsert? äta glass i stan? åka båt?

INGEN ANING ALLS! och snart blir ja galen. :P
nej men i en månad har ja inte fått veta något och jag vet fortfarande inte. Hur jag än försöker gissa mig fram så ssäger robin bara nej nej nej nej. fastän ja kanske har redan gissat???? Hm.....
På fredag ska ja få följa med på något/någonstans. men fortfarande vet jag inte vart.
vet knappt vad jag ska ha på mig, så det blir lite kris men en kofta vore bra att ta med sades det! men sen vet ja inget...
MEN KUL!! Spännande! Och ännu roligare att ja fortfarande inte lyckats få fram något, ja som brukar vara bra på det hiihih.

en dag kvar! kanske simma med hajar i östersjön?

vi får se, ska bli spännande !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0