Studera! Olga ska studera!!! SKIT

Kollade på studera igår, står reserv på ganska många men ja sökte liksom till psykolog, hur stor är chansen att ja kommer in där. Har inte värdlens bästa betyg, medel liksom men det får ja skylla mig själv på att ja inte ansträngde mig då!

Kom in på en kurs i alla fall. Så vi får se hur det går!
Vet ju inte änns vad ja vill så en kurs duger för mig för att komma in på universitet o känna på hur det är och om jag änns gillar det ja kom in på. Om inte så vet ja det och söker till något annat till vintern.
Men kurs är nice så länge. Kan plugga och jobba lite vid sidan av fortfarande! så det är nice!

Jag tror jag är glad. jag tror det!
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0