Hello from russia, ST PETERSBURG!

Ja da sitter jag har, lite friskare lite battre. dock fortf sjuk. Kan ga, vilket kanns jatte harligt! var ute idag en svang med mamsen, sa de var kul. vi kopte lite cola o lite andra stuff. tempen har sjunkit sa de ar jag ocksa glad for och imorgon far det av till min gudmor!:D

skulle klippt mig idag men kom aldrig pa hur ja ville klippa mig sa ja tror vi tar det imorgon. brukar inte ha beslutsangest men idag hade jag det. men jag tror ja vet hur :)

 

i fem dagar har jag varit sjuk och vi kan saga att hela resan har ja legat till sangs. sa lange att ja har fatt ont i benen, ont att ga och ja skojar inte. men det ar klart, ligga i sangen i fem dagar i streck och bara resa sig nar jag ska pa toa i snigelfart, klart att benen glommer att de kan ga.  snart bar de av hemmat. och glad ar jag! for vi kommer tillbaka i maj igen for att hamta passjaveln.

vadret ar fint har, soligt och varmt. plus sju var de idag. ja kanner dock att de alltid ar varmt, tom nar de var minus fem har om dagen sa tror ja att de ar plus tjugo men ar man sjuk sa ar man.


jag saknar mcdonalds.... och smak av cola. har druckit cola men kanner inte colan. ont i halsen o forkyld= de smakar vatten typ.trakigt.. har bara klarat av att kaka soppa sens ja kom hit. trakigt men sjuk sjuk sjuk. har inte varit sa har sjuk sen ja foddes. javla virus! ville skjuta mig sjalv nar ja lag i 41 feber. MAN ORKAR INTE! o tror mig, man orkar inte! kroppen gav upp totallt. . men inte jag, som tur va!

(lite svart utan bokstaverna med prickar ovanpa men ni far ta de, hahah )

 

 

nej nu blir de sov dags. ville dela med mig lite.
tack till er som skrivit till mig och kollat hur ja mar:) ni ar sa sota! you know who you are!

god damn im so stupid. i could just write in english, and i wont need thoose letters with punkter ovan. stupid ashooooole!

 

KRYA PA DIG PIA!!!!!!!! Jag kanner med dig!

 




Kommentarer
Postat av: Pia

Hej gumsan!

Skönt att höra att du mår bättre!

Stackare att ligga med så hög feber i så många dagar!

Själv går det upp och ner, har inte så hög feber, men väl så ont i huvudet och yrsel till och från.

Tack för din söta hälsning!

Stor KRAM

2010-03-28 @ 10:34:07
URL: http://piahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0