Erotik mässan

Jahapp hela veckan har man gått och funderat, när är halloween. Var det nu i helgen eller är det nästa helg på allhelgonna? Usa halloween var nu i helgen så varken jag eller robin hann fixa någon klädsel.

Vi gick på erotik mässan istället.

Första gången man går är med sin pojkvän, lite awkward ändå men det gick bra.
Det var strippshower för både män och kvinnor. Var kanske två shower varje timme och en show var väl en kvart?
Vi såg aldrig riktigt en hel faktiskt. Gick mest runt och kollade på leksaker, kläder, smycken etc. Man kunde tom pierca sig där och tatuera sig där. Fick inte jag lust, jooo!! Men blev inget för denna gång.
Det fanns två strippor, kvinnliga som fanns med i Peep Showen också tror jag den hette( första och sista gången jag går in där med robin) de hade kropparna men fy fan vad fula i ansiktet. Då stod jag där medans de två strippade på och klängde på varandra, de har mest fokuserat på kroppen men verkligen glömt ansiktet. Det såg förjävligt ut. Och ena rumpan var jätte ful så jag kände mig direkt snygg och sexig så det var ju bra hahah!!
Vi kom dit kl tio och gick därifrån halv två på kvällen. De öppnade kl sex och stängde två. Så fyra timmar var faktiskt enough. Om vi skulle vart där länge så skulle både jag och Robin blivit panka. Och vi har ju en sri lanka resa framför oss:D:D:D:D men inte gick vi ut tomhänta därifrån inte;) fniss fniss!
puss puss

Kommentarer
Postat av: ems

nasty =o hahah..

2011-01-28 @ 00:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0