Konstig dröm, men ja minns den helt!(typ)

Drömde om celine dion idag. Jätte jätte konstig dröm. Och när jag vaknade kändes det så verkligt!
När jag vaknade så kändes det som om jag hade nyss gått och lagt mig, nyss hade träffat henne och hört henne sjunga because you loved me.
varför den låten av alla låtar?
Men jag kommer ihåg att jag jobbade, stod i labbet och sen var det någon (typ ingen ja vet jobbar där) fast då gjorde han det, berättade att celine dion var i stockholm och hon skulle uppträda(någonstans, minns inte riktigt).
Men det jag minns att de var inte globen eller någon stor arena, utan typ en vanlig pub eller något. Det var konstigt.
Det var vid vattnet och han berättade att han hade två biljetter, han visste inte vem han skulle gå med, så den andra var åt spillo egentligen, men ja fick inte den! Så ja blev rasande inombords och gick in på sidan för att boka.
Det gick ju såklart inte så ja blev ännu argare. Men sen till slut så lyckades ja boka och jag gick med vem kommer ja inte riktigt ihåg. Skakade hand med celine dion efter att hon uppträdit, tagit en äppel cider med henne och pratat om låten som hon sjöng och vad vi skulle hitta på nästa vecka?
Man ba va? vadå hitta på nästa vecka? Känner celine dion mig liksom eller vadå? hahahhaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0