Pinne i armen!

Ja då har man satt in en pinne i armen idag då. Känns fett konstigt, eller jag kännr inte den. Det är ingen stor pinne från skogen inte, det är en liten. men konstigt var det verkligen. Att känna något komma innanför huden, creepy men det gick.
Om ja klarar av de så var det verkligen inte så farligt. Jag som är så rädd för nålar eller tycker de är obehagliga när de sticks:P hahaha.


skämt o sido. Nu börjar min vänstra arm domna bort! Frågade läkaren om det skulle göra det, han typ: neeee de brukar inte hända så ofta så ja tror inte de gör det.

Nej nej, nu sitter ja oskriver med min högra hand snabbare än med vänstra, jobbigt.
Märkte det när ja satt på toa och skulle sätta på mig byxorna, mina fingarar på vänster handen hängde inte alls med i svängarna hahha!



Bild på p-stav

4 cm!!!! i min arm! har fortfarande inte vågat känna på den.

 

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra där gumman! Duktigt av dig...hehe...

Stor kram till dig!

2010-09-29 @ 18:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0