Idag var en sån dag.

Close your eyes
Give me your hand, darlin'
Do you feel my heart beating
Do you understand
Do you feel the same
Am I only dreaming


Alla kan ha dåliga dagar ibland. och idag var min dåliga dag. Jag brukar ha en dag då jag känner mig överkänslig. Nästan vad som helst kan få mig att gråta. Är det pågrund av p staven? eller är det pågrund av att jag har aldrig mått så bra som jag gör nu och behöver gråta ut ibland? jag vet inte. Men idag var en sådan dag. Och allt som krävdes var att få prata ut, gråta och prata samtidigt, få ut det som var i mina tankar idag.
jag har mina dagar, idag var en av de men nu är den tanke dagen slut, så nu kan jag andas ut.

Man kan inte alltid vara glad 24/7, vara positiv ställd till allt och alla, så idag var en dag då jag bröt ihop.

Men imorgon, imorgon är en ny dag. En bra dag får man hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0