Jag vill, jag kan och jag kommer klara!

Jag vill, äntligen vill jag men lätt är det icke!
Har prov imorgon och jag måste klara det! jag vill klara det, snälla klara provet!!!

Jag läser, jag förösker förstå, jag skriver och försöker komma ihåg.
Vad mer behöver jag?

Jag har ganska mycket rester kvar men jag ska inte låta det stoppa mig från att inte fortsätta plugga.
Visst har jag 2,5 år kvar men bättre det än inget alls.
Bättre att jag har snart gått ett halv år, än inte gått alls.
Och jag säger inte att det har varit lätt, TVÄRTOM!
Jag vill bara få ett avslut på mitt pluggande. Om allt går okej, med lite rester i backen som jag klarar av så småningom, så hoppas jag ta, eller jag SKA rättare sagt ta diplom runt 24 år, 25 tippar jag på!

Det är lagom tycker jag!'
Samtidigt så ska jag redan ha tagit körkortet, det ska jag göra mycket tidigare än 25!
Försöka inte glömma mig själv och ha lite kul vid sidan av, veta att jag är bäst vare sig vad, för jag är bäst.
Bara försöka kämpa på och inte ge upp vare sig hur lutningen på backen ser ut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0